BOEK NU
 
BOOK NOW

Alles wat je moet weten

Het aftellen naar je Amsterdam trip is begonnen. Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver. Hoe sneller de dag van vertrek nadert hoe meer vragen er in je hoofd opkomen. Iedereen heeft vragen, dus aarzel nooit om ze te stellen, maar helaas hebben we niet altijd de tijd om ze persoonlijk te beantwoorden. Het goede nieuws is dat we allemaal hebben gereisd en precies weten waar jij je zorgen over maakt, nieuwsgierig naar bent of wat je eenvoudigweg moet weten voor je aanstaande verblijf in Amsterdam. Lig niet langer wakker, scroll snel naar beneden en check de lijst met veelgestelde vragen.

Hoe laat mag ik inchecken?

Je kunt inchecken zodra je kamer klaar is, maar we beginnen hiermee vanaf 11.00 uur ’s ochtends, ook al is de officiële inchecktijd vanaf 15.00 uur.

Hoe laat moet ik uitchecken?

De laatste uitchecktijd is 12.00 uur. Wil je wat langer blijven? Kies dan voor de late check-out deal. Kom gewoon even langs bij de receptie, dan proberen we het direct voor je te regelen.*
*Afhankelijk van beschikbaarheid.

Kan ik mijn bagage ergens opslaan na vertrek?

Natuurlijk kun je je bagage gratis bij ons achterlaten.

Ik heb gezien dat een aantal kamers een externe badkamer hebben. Is deze badkamer privé of gedeeld?

Een externe badkamer is privé, maar bevindt zich op de gang in plaats van in je kamer. Meestal is deze niet verder dan 5 meter van je kamer verwijderd.

Hebben jullie ook kamers met interne badkamer?

Ja, alle kamertypes hebben een eigen badkamer, behalve de Budget Twin Studio (externe privébadkamer) en de Budget 4-persoonsstudio (externe privébadkamer).

Kan ik een kamer boeken met mijn favoriete street art kunstwerk?

Natuurlijk kan dat, maar het hangt af van het kamertype dat je hebt gekozen en de beschikbaarheid. Als we echt in een goede bui zijn, geven we je misschien een gratis kamerupgrade. Neem contact met ons op als je een kamer met een specifiek kunstwerk wilt.

Als ik honger heb kan ik dan wat te eten krijgen in het hotel?.

Je kunt gebruikmaken van de verkoopautomaat in het hotel of naar het dichtstbijzijnde restaurant gaan.

Hoe kom ik naar het hotel vanaf luchthaven Schiphol?

Het makkelijkst is per trein. Pak iedere trein die stopt op Amsterdam Sloterdijk en dat zijn er gelukkig heel veel. Vanaf het station is het slechts 5 minuten lopen naar het hotel. Voor een uitgebreidere route omschrijving klik dan even op het menu linksboven op deze pagina en klik op locatie. Je kunt trouwens ook een taxi pakken vanaf de luchthaven, deze kosten meestal rond de €45,- per rit.

Hoe kom ik in de stad vanaf het hotel?

Het makkelijkst is wederom per trein. Vanaf het Amsterdam Sloterdijk Station is het slechts een halte naar Amsterdam Centraal. Reistijd is ongeveer 6 minuten. Een retourtje kost €5.80,-

Hoe kom ik terug naar het hotel vanuit de stad na een avondje stappen?

De treinen rijden tot ongeveer 01:00. Mocht je de laatste trein gemist hebben pak dan bus 281 vanaf Amsterdam Centraal, deze bus vertrekt ieder uur.

Hebben jullie een eigen parkeerterrein?

Ja, er zijn gratis parkeerplaatsen beschikbaar. Je kunt een parkeerplaats reserveren door ons een e-mail te sturen. Vermeld bij de reservering ook je kenteken.

Zijn huisdieren toegestaan?

Ja, huisdieren zijn toegestaan. Een huisdier meenemen kost €30 per dier per nacht. En ja, zelfs als je je goudvis of papagaai meeneemt. Het maximum aantal huisdieren per kamer is 1. Een huisdier meenemen in een van onze slaapzalen is niet toegestaan.

Kunnen jullie een extra bed regelen op de kamer?

Het is niet mogelijk om een extra bed in je kamer te plaatsen. Gelukkig hebben we veel verschillende kamertypes om uit te kiezen. Bij Amsterdam Teleport Hotel vind je alles, van een eenpersoonsbed in een slaapzaal tot volledig uitgeruste familiekamers of een speciale kamer voor grote groepen vrienden.

Hebben jullie ook baby bedden?

Ja, we hebben baby bedden beschikbaar, hier zijn geen kosten aan verbonden. Zorg wel dat je het baby bed van te voren reserveert bij de receptie. Ze zijn slechts beperkt beschikbaar.

Wat als ik een heel speciaal verzoek heb, kunnen jullie me dan helpen?

Natuurlijk kunnen we dat. We zijn gek op speciale verzoekjes. Stuur ons gewoon een mailtje en wees niet verlegen. Het maakt niet uit wat je in gedachten hebt, wij zullen het proberen te regelen voor je!

Hebben jullie WiFi?

Ja, uiteraard hebben we gratis en supersnel WiFi voor al onze gasten.

Mag ik roken in het hotel?

Roken is ten strengste verboden op de kamer en in het hotel (bij overtreding kost dit je zelfs €150,- en €500,- wanneer je ook nog zo stom bent geweest om de rookmelder af te dekken met een sok), maar er is ook goed nieuws, we hebben namelijk een super vet strandje voor de deur waar je zoveel kunt chillen en roken als je zelf wilt.

Kan ik een fiets huren in het hotel?

Uiteraard hebben we fietsen beschikbaar. Je kunt ze inclusief verzekering huren voor €16,50 per dag (normaal) en €26,50 per dag (elektrisch),

Hebben jullie een lift in het hotel?

Nee, maar als je de voorkeur geeft aan een kamer op de begane grond, vermeld dit dan van tevoren.

Kan ik ook contant betalen?

Voor jou en onze veiligheid is Amsterdam Teleport Hotel is volledig cashless, neem daarom altijd je pinpas of credit kaart mee.

Amsterdam@teleporthotel.nl

By sending the contact form, you declare your agreement with the use of your data to process your request. You can refer to the Data Privacy Declaration for more information and retraction instructions.

Amsterdam Teleport Hotel
Heathrowstraat 3-5
1043 CE Amsterdam
THE NETHERLANDS

Phone: +31 20 210 35 35
Email: amsterdam@teleporthotel.nl

This post is also available in: Engels